BAKİRENİN SONU

Babes

ben sinopta 19yaşında bir gencim kendimden biraz bahsedeyim
185 boyunda atletik vücutlu esmer kara gözlü ve kısların gerçekten
ilgisini çeken bir tipim… neredeyse her akşam bu siteyi ziyaret ediyorum
ve gece burda olanları düşünüyorum artık zamanı geldi bende size bunan
1 ay önce yaşadığım bir olayı anlatmak istiyorum

ben rahat muabbet etmeyi seven ve ortamna göre konuşan bir insanım bu
yüzden kızlarla da aram iidir… ne ise 1 ay falan önce grup
arkadaşlarıma bara gitmiştim ama sonradan iki tane kıs daa geldi muabbetim yoktu
bir saat falan muabbet ettik kıslarla sonradan tekinin bakışları değşti
sanki bişey ifade eder gibi ama ben bişey diemiordum arkadaşımın
arkadaşı olduu için… o gün tel numaramı aldı ve saat 23 gibi aradı bana
benden hoşlandıını sööledi bende ona bi ilişkiye hazır deilim sadece
arkadaş olabiliriz dedim üzüldüm dedi. olay bundan sonra başladı..

arkadaşlarla benim çatı katında bi odam var oraya çıkarız sürekli
bunlarda geldi ertesi gün ve muabbet etiik yine… saat 6 olmuştu ve herkes
yavaş avaş evine gidiordu ve en son ikimiz kaldı hava soğuktuj yorgan
vardı üstümüzde… biraz ööle konuşmadan durduk sonra bana üşüdüm
sarılabilir miyim sana dedi bende neden olmasın dedim bu göğsüme yattı ve
sımsıkı sarıldı. ben gıcıklanmaya başladım amcam gelicek die o yüzden
ışığı kapattım ve kapıyı kilitledim. eski aşklardan falan konuştuk muabbet
ettik sonra bu beni okşamaya başladı. ben tepki vermiyordum ama içim
kıpır kıpırdı en son olarak elini pantolonumdan içeri soktu ve benim yarı
kalkmış aletime 31 çekiyodu. ben kendimi kaybettim ve sevişmeye
başladık bu arada yavaş yavaş birbirimizi soyuyorduk. ikimizde çırıl çıplak
kaldık ve 69 pozisyonuna geçtik o körpe amcığı o kadar güzeldi ki artık
dayanamıyordum o da bana hadi sok artık die kısık kısık seslenioydu
bende dayanamadım ve bunun bacaklarını ayırarak yavaş yavaş içine ittirmeye
başladım (enim ufaklık 19 cm ve yeterince kalındır) bu alamıyorum dedi
bende biraz daha yaladım amcığını artık kıvama gelmişti ama bi türlü
girmiyodu ben zaten niyeti bozmuştum amcığının ağzına dayadım ve birden
hepsini kökledim öyle bi çığlık attı ki kulaklarım sağır oldu sandım ve
hemen ağzını kapattım çıkart die yalvarıyordu bende geçecek die teslli
etmeye çalıştım öpüyordum heryerini biraz kımıldamadan kaldım öölese
sonra yavaş yavaş tempoya girdim ileri geri yapark artık yüzündeki acı
ifade zevke dönüşmüştü sırtımı tırnaklıyordu boyun  altımı kulak
memlerimi yalıyodu. 6 kere boşaldı ve tam bi saat sonra da ben göbeğine
boşaldım. ama kaçırdığım bi nokta vardık ve bana kızlığını vermişti bunu neden
yaptığını sorduğumda bana seni çok istedim çok arzuladım dedi bi kaç
gün ööle sarmaş dolaş gezdik sevgili gibi herkes bizi çıkıyo sanıyodu.
ben sadece gönül eğlendiriyodum 2 hafta kadar sürdü bu bööyle ve ben
artık sıkıldım dierek postaladım… şimdilerde tekrar kaşınıyo ama başım
belaya girer die korkuyorum ve yüzüne bile bakmıyorum. eğer benle
görüşmek isteyen bayanlar varsa hemen bana mail atsın [email protected]
bütün kısları öpüyorum

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

ankara escort gaziantep escort Casibom Casibom Giriş Casibom Casibom Güncel Giriş şişli escort antep escort film izle seks hikayeleri bakırköy escort taksim escort şişli escort mecidiyeköy escort sex hikaye izmir escort izmir escort izmir escort hurilerim.com sincan escort dikmen escort Escort Antalya escort otele gelen escort kırklareli escort kırşehir escort kocaeli escort konya escort kütahya escort malatya escort manisa escort maraş escort mardin escort mersin escort Escort ankara Ankara escort bayan Ankara rus escort Eryaman escort bayan Etlik escort bayan Ankara escort bayan Escort sincan Escort çankaya beşiktaş escort kocaeli escort kocaeli escort kızılay escort çankaya escort etimesgut escort sex hikayeleri bakırköy escort Escort bayan Escort bayan bahisu.com girisbahis.com escort görükle escort bayan escort escort escort travestileri travestileri beylikdüzü escort xnxx Porno 64 alt yazılı porno antalya rus escort kuşadası escort bayan Bahis sitesi porno porno bursa escort bursa escort bursa escort bursa escort bursa otele gelen escort bursa escort bayan porno izle şişli escort istanbul travesti istanbul travesti istanbul travesti ankara travesti Moda Melanj Anadolu Yakası Escort Kartal escort Kurtköy escort Maltepe escort Pendik escort Kartal escort